مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 12:152023-06-28سياسي

برگزاری الکام تاکز و کارگاه های تخصصی ایرانسل در سومین روز نمایشگاه الکامپ 1402


در سومین روز از نمایشگاه الکامپ 1402، کارگاه های «معرفی مرکز خدمات امنیتی ابری»، «اهمیت امنیت اطلاعات و تست نفوذ در عصر دیجیتال»، «دی فای» و «مدیر در نقش کوچ» از سری کارگاه های رایگان غرفه ایرانسل در سالن 38 و سخنرانی های «انقلاب در پلتفرم: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی ایرانسل، در ایام برگزاری بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ، ایرانسل در بخش ویژه ای، همه روزه و در چهار نوبت کارگاه هایی با محوریت هوش مصنوعی، بلاک چین، تحول دیجیتال سازمان ها و صنایع، مسیر یادگیری برنامه نویسی، فناوری های مالی، مدیریت منابع انسانی، توسعه محصول، تبلیغات در جهان دیجیتال و … برگزار می کند.

سه شنبه 6 تیر در سومین روز از نمایشگاه الکامپ 1402، دو کارگاه معرفی مرکز خدمات امنیتی ابری و اهمیت امنیت اطلاعات و تست نفوذ در عصر دیجیتال توسط شریک تجاری واحد راهکارهای سازمانی ایرانسل و دو کارگاه دی فای و مدیر در نقش کوچ توسط آکادمی ایرانسل برگزار شد.

اولین کارگاه در روز سوم الکامپ 1402 با موضوع معرفی مرکز خدمات ابری به معرفی خدمات واحد راهکارهای سازمانی ایرانسل در این زمینه اختصاص یافت.

سرویس های مرکز خدمات ابری ویژه سازمان هایی است که زیرساخت و نیروی انسانی متخصص ندارند، اما می خواهند از خدمات ابری برای رصد و پایش بلادرنگ سایبری استفاده کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری الکام تاکز و کارگاه های تخصصی ایرانسل در سومین روز نمایشگاه الکامپ 1402

برگزاری الکام تاکز و کارگاه های تخصصی ایرانسل در سومین روز نمایشگاه الکامپ 1402