مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 16:352023-07-21سياسي

راهپیمایی در قزوین در محکومیت هتک حرمت به قرآن در سوئد


مردم همیشه در صحنه قزوین پس از اقامه نماز جمعه امروز 30 تیر طی راهپیمایی هتک حرمت به قرآن کریم را محکوم کردند.

- ایسنا/قزوین مردم همیشه در صحنه قزوین پس از اقامه نماز جمعه امروز 30 تیر طی راهپیمایی هتک حرمت به قرآن کریم را محکوم کردند.

امروز 30 تیر ماه پس از برپایی نماز عبادی و سیاسی جمعه در قزوین، راهپیمایی محکومیت حرکات هنجارشکنانه و مذبوحانه تعداد معدودی از عوامل فریب خورده در اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم با حضور مردم بصیر قزوین برگزار شد.

مردم انقلابی قزوین با حضور در این راهپیمایی ضمن محکومیت این عمل قبیح، به سران کشورهای غربی هشدار دادند که ادامه چنین گستاخی های کفرآمیز و نفرت پراکنی ها، تاوان سنگینی برای آن ها خواهد داشت و برخورد سخت ملت های مسلمان با این کشورها و تمامی کشورهای حامی چنین حرکت هایی را شاهد خواهند بود.

قزوینی ها ضمن در دست داشتن قرآن کریم از تمامی اندیشمندان و مسلمانان جهان دعوت کردند که این حرکت زشت و پلید را محکوم کرده و با حفظ وحدت و انسجام خود و حضور در صحنه، زمینه برخورد با دولت های فاسد غربی، برای جلوگیری از تکرار چنین حرکات زشتی را فراهم آورند.

راهپیمایی کنندگان قزوینی از نهادهای بین المللی جهان اسلام و دستگاه های فرهنگی و دیپلماسی کشور خواستند در این زمینه قاطعانه به پیگیری حقوقی و جرم انگار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی در قزوین در محکومیت هتک حرمت به قرآن در سوئد

راهپیمایی در قزوین در محکومیت هتک حرمت به قرآن در سوئد