مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 10:302023-07-01اقتصادي

ثبت اطلاعات دستگاه های اجرایی در سامانه شهرداری همدان


معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری همدان از ثبت الکترونیکی اطلاعات دستگاه های اجرایی در سامانه جامع آماری شهرداری همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان مجتبی حمزه رستگار صبح امروز در جمع خبرنگاران از ثبت الکترونیکی اطلاعات دستگاه های اجرایی در سامانه جامع آماری شهرداری همدان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به راه اندازی سامانه جامع آماری در شهرداری همدان، همزمان با پیاده سازی ثبت و تایید اطلاعات در این سامانه، جلسات آموزشی در خصوص فرآیندهای آن برای 30 دستگاه اجرایی شهر همدان برگزار شده است.

وی بیان کرد: از تیرماه امسال دو جلسه آموزشی به صورت مجزا و با حضور مدیریت برنامه و بودجه شهرداری، کارکنان اداره برنامه ریزی، آمار و تحلیل اطلاعات و رابطان آماری دستگاه های مذکور در محل دفتر معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی برگزار شده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری همدان با اشاره به تکمیل بانک اطلاعاتی شهرداری همدان در سامانه جامع آماری خاطرنشان کرد: این سامانه بستر لازم را برای ثبت آمار و اطلاعات شهرداری همدان و سایر دستگاه های اجرایی شهر همدان فراهم کرده است.

وی مزیت های این سامانه را بسیار دانست و به ارائه آمارنامه شهر همدان، امکان تصمیم گیری و تصمیم سازی برای مدیران شهری و سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت اطلاعات دستگاه های اجرایی در سامانه شهرداری همدان

ثبت اطلاعات دستگاه های اجرایی در سامانه شهرداری همدان