مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 14:252023-07-01اقتصادي

هشدار خاندوزی به فرزین درباره عملکرد صفر برخی بانک های خصوصی در اعطای تسهیلات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، برخی بانک های خصوصی و مؤسسه های اعتباری در پرداخت تسهیلات، نه تن ها کارنامه درخشانی ندارند، بلکه عملکرد بسیار ضعیف و حتی صفر را در برخی استان ها و مناطق کشور برای خود ثبت کرده اند؛ - وزیر اقتصاد با ارسال نامه ای به رییس کل بانک مرکزی نسبت به انحراف چشمگیر برخی بانک های خصوصی در نسبت تسهیلات به سپرده در استان ها هشدار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، برخی بانک های خصوصی و مؤسسه های اعتباری در پرداخت تسهیلات، نه تن ها کارنامه درخشانی ندارند، بلکه عملکرد بسیار ضعیف و حتی صفر را در برخی استان ها و مناطق کشور برای خود ثبت کرده اند؛ نمره مردودی این بانک ها در ارایه تسهیلات، توجهات را به سوی فعالیت های غیرعملیاتی و سرمایه گذاری آن ها در بخش مسکن و املاک و فعالیت های غیربانکی معطوف کرده است.

بیشتر بانک های خصوصی و مؤسسه های اعتباری دارای نسبت تسهیلات به سپرده زیر 100 درصد هستند و حتی بین آن ها برخی بانک ها در شماری از استان ها، دارای عملکرد صفر و زیر 5 درصد نیز هستند.

بین بانک های خصوصی و مؤسسه های اعتباری، 3 بانک دارای پایین ترین نسبت های تسهیلات به سپرده ها هستند به طوری که در بیشتر استان ها نسبت تسهیلات به سپرده آنها، صفر ثبت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار خاندوزی به فرزین درباره عملکرد صفر برخی بانک های خصوصی در اعطای تسهیلات

هشدار خاندوزی به فرزین درباره عملکرد صفر برخی بانک های خصوصی در اعطای تسهیلات