مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 15:402023-07-06سياسي

جایابی ایران در نظام بین الملل از فرصت های برنامه هفتم توسعه است


یکی از پنجره فرصت هایی که می تواند از طریق برنامه هفتم توسعه مورد استفاده قرار گیرد، جایابی جمهوری اسلامی در عرصه نظام بین الملل جدید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه کشور، با حضور رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و جمعی از اعضای هیئت علمی، نخبگان و صاحب نظران در حوزه های زیربنایی، انرژی، صنعت، معدن و اقتصادی، به میزبانی مرکز پژوهش های مجلس برگزار شد.

بابک نگاهداری رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در این جلسه با اشاره به تعامل و همکاری مرکز پژوهش های مجلس و کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه مجلس شورای اسلامی گفت: مرکز پژوهش های مجلس در راستای ایفای وظایف پژوهشی خود و با تمرکز بر جمع سپاری موضوعات مختلف برنامه هفتم توسعه، نتایج نشست های تخصصی و بررسی های خود را در اختیار کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه مجلس شورای اسلامی قرار می دهد.

وی با طرح نکاتی پیرامون ویژگی های تدوین برنامه های توسعه، بیان کرد: برنامه های توسعه در هر کشور یک پروژه ملی محسوب می شود که در تمامی مراحل آن، از مرحله تدوین تا مرحله اجرا، نیازمند تعامل و همکاری میان نهادهای مختلف و همچنین مشورت با اساتید و صاحبنظران حوزه های مختلف است و برگزاری نشست های بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه در مرکز پژوهش های مجلس در راس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایابی ایران در نظام بین الملل از فرصت های برنامه هفتم توسعه است

جایابی ایران در نظام بین الملل از فرصت های برنامه هفتم توسعه است