مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 13:352023-07-21سياسي

تشکیل کمیته همکاری مشترک ایران و بولیوی در حوزه توسعه فناوری


در دیدار وزیر دفاع بولیوی با دکتر دهقانی تشکیل کمیته مشترک همکاری در حوزه توسعه فناوری و اقتصاد دانش بنیان در دستور کار قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور در دیدار دکتر دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور با ادموندو نوویلو اگیلار، وزیر دفاع بولیوی بر توسعه همکاری های علمی، فناورانه و اقتصاد دانش بنیان دو کشور تاکید شد.

وزیر دفاع بولیوی ضمن ابراز شگفتی از پیشرفت های علمی فناورانه ایران در دو حوزه پزشکی و نانو علاقمندی کشورش را برای توسعه همکاری های علمی در حوزه های مختلف فناوری با ایران اعلام کرد و افزود: از کمک های فناورانه پیشین ایران در حوزه نانو قدردانی می کنم.

در ادامه، دکتر دهقانی با بیان اینکه همکاری علمی و فناورانه با ایران قابل اطمینان است گفت: دو کشور می توانند بر اساس اعتقادات و باورهای مشترک همکاری های مشترکی داشته باشند.

وی افزود: توسعه همکاری در حوزه فناوری و اقتصاد دانش بنیان با امریکای لاتین جزو برنامه های معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور است.

دهقانی، پیشنهاد توسعه همکاری دو کشور را در حوزه های فناوری، تجاری و اقتصاد دانش بنیان مطرح کرد و گفت: یک کمیته مشترک همکاری علمی، فناورانه و اقتصاد دانش بنیان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته همکاری مشترک ایران و بولیوی در حوزه توسعه فناوری

تشکیل کمیته همکاری مشترک ایران و بولیوی در حوزه توسعه فناوری