مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 15:052023-07-01دانش

آزمون استخدام بخش خصوصی به ایستگاه هفتم رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دبیرخانه هفتمین آزمون استخدامی بخش خصوصی، حسام الدین ثقفی دبیر هفتمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی گفت: - دبیر هفتمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی از آغاز ثبت نام هفتمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی، ویژه سازمان ها و شرکت های صنعتی، تجاری و دانش بنیان کشور از امروز شنبه، 10 تیر به مدت دو هفته خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دبیرخانه هفتمین آزمون استخدامی بخش خصوصی، حسام الدین ثقفی دبیر هفتمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی گفت: ثبت نام هفتمین آزمون استخدام بخش خصوصی برای بهره برداری از 21 هزار موقعیت شغلی در بیش از 5700 سازمان و شرکت صنعتی، تجاری و دانش بنیان آغاز شد.

این آزمون پاسخی مناسب به یکی از مهم ترین دغدغه های شرکت ها، یعنی تامین نیروی انسانی توانمند است و راهکاری برای حل معضل اشتغال در سطح جامعه و اختصاص کار شایسته به متقاضیان کار نیز محسوب می شود.

وی با بیان اینکه قرار است بیش از 5700 سازمان و شرکت صنعتی، تجاری و دانش بنیان نیروی انسانی موردنیاز خود را از طریق این آزمون تامین کنند افزود: در این دوره از آزمون بیش از 21 هزار موقعیت شغلی وجود دارد و گستردگی و تنوع شغل های موجود به کارجویان قدرت انتخاب بیشتری می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون استخدام بخش خصوصی به ایستگاه هفتم رسید

آزمون استخدام بخش خصوصی به ایستگاه هفتم رسید