مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 10:052023-06-25سياسي

باید خوبی ها را در جامعه نشر دهیم/مهمترین مسئله کشور وحدت ملی است


مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه تمرکز دشمن، گرفتن خوبی ها از خانواده هاست افزود: باید خوبی ها را در جامعه نشر دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد تقی سیفایی عصر شنبه در جلسه مدیران و کارکنان تبلیغات اسلامی هرمزگان که با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان برگزار شد، با بیان اینکه تمرکز دشمن، گرفتن خوبی ها از خانواده هاست افزود: باید خوبی ها را در جامعه نشر دهیم و مشکلات جامعه و بسیاری از آسیبهای اجتماعی از جمله طلاق این است که زوجین فقط به عیب های همدیگر توجه دارند اما خوبی های یکدیگر را نادیده می گیرند.

حجت الاسلام سیفایی اظهار داشت: مسئله اصلی کشور که رهبر معظم انقلاب در عید فطر و حرم مطهر حضرت رضا (ع) تاکید ویژه ای داشتند، مسئله وحدت ملی است.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش زیادی کرده تا بتواند بنیاد خانواده را متلاشی کند افزود: متاسفانه در بخشی از آن موفق شده و شکاف هایی را ایجاد کرده است و جبهه گیری هایی را علیه خانواده ها و قومی و قبیله ای به راه انداخته است.

حجت الاسلام سیفایی تصریح کرد: با توجه به اینکه مردم دلداده و عاشق سیدالشهدا (ع) هستند، ایام محرم و پرچم سیدالشهدا (ع) را فرصت مغتنمی برای پر کردن شکاف های اجتماعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید خوبی ها را در جامعه نشر دهیم/مهمترین مسئله کشور وحدت ملی است

باید خوبی ها را در جامعه نشر دهیم/مهمترین مسئله کشور وحدت ملی است