مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 13:452023-07-10دانش

علاقه صنایع و مؤسسات برای پذیرش دانشجویان دانشگاه تهران در قالب کارورزی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی فکور ثقیه، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تهران با بیان این مطلب افزود: بخش مهمی از کارورزی و مهارت افزایی دانشجویان مربوط به حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه است و این موضوع از سوی اداره کل ارتباط دانشگاه .

- معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تهران گفت: از ظرفیت شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برای اجرای دوره های کارورزی استفاده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی فکور ثقیه، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تهران با بیان این مطلب افزود: بخش مهمی از کارورزی و مهارت افزایی دانشجویان مربوط به حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه است و این موضوع از سوی اداره کل ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت مستقر در معاونت پژوهش و فناوری در حال پیگیری است.

در جلسات متعددی که در این باره تشکیل شد، شناسایی مراکز و موسساتی که دانشجویان بتوانند دوره های کارورزی را در این مراکز بگذارنند، در دستور کار قرار گرفت.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تهران با تاکید بر کیفیت دوره های کارورزی، گفت: تلاش ما این است که صنایع و موسساتی را برای همکاری در این زمینه بیابیم که دانشجویان با گذراندن دوره های کارورزی در آن ها مهارت لازم در زمینه تحصیلی خود را فرا بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علاقه صنایع و مؤسسات برای پذیرش دانشجویان دانشگاه تهران در قالب کارورزی

علاقه صنایع و مؤسسات برای پذیرش دانشجویان دانشگاه تهران در قالب کارورزی