مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 05:202023-07-17سياسي

بایسته های تبلیغ در عصر پسااینترنت


تبلیغ زمانی اثرگذار است که گوینده به آنچه برای دیگران می گوید، امر به معروف و نهی از منکر می کند، از عدالت و ساده زیستی می گوید و با اشرافی گری و تجمل گرایی مخالفت می کند مردم او را نماد عملی در بیان سخنان بدانند.

- خبرگزاری فارس ـ یادداشت ـ دکتر علی دارابی: بهانه نگارش این مطلب، دیدار جمعی از مبلغان و طلاب حوزه های علمیه کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

به عنوان معلمی دانشگاهی، نویسنده و پژوهشگری که به قدر بضاعت ناچیز خود سالیانی است آموخته ام و نیز یاد داده ام، نوشته ام و سخنرانی کرده ام در همراهی و اجابت به بیانات رهبری و کمک به تبیین مسئله به گمانم مهم ترین بایسته های تبلیغ و موعظه در شرایط کنونی عبارت است از: 1️⃣ مبلغ باید خود یک محقق، پژوهشگر و عالم به معنای واقعی باشد.

بدون مطالعه و تحقیق تبلیغ و سخن گفتن نباید صورت گیرد.

زنده یادان محمد تقی فلسفی، راشد، مطهری، رجبی دوانی ودراین زمان حجت الاسلام محسن قرائتی،.

.

نمونه های بارز روحانیون مبلغ باسواد که از هر تریبون، منبر، مسجد و دانشگاه، روزنامه و رسانه برای تبلیغ هدفمند و اثرگذار بهره برده اند.

سلسله سخنرانی های عالمانه حجت الاسلام فلسفی در دهه 40 هجری شمسی در مسجد جامع بازار تهران در ماه مبارک رمضان که بعداً در چهار مجلد تحت عنوان جوان از نظر عقل و احساس و کودک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایسته های تبلیغ در عصر پسااینترنت

بایسته های تبلیغ در عصر پسااینترنت