مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 15:352023-07-07سياسي

جشن های عید غدیر باید باشکوه در تمام کشور برگزار شود


جشن های عید غدیر باید باشکوه و به صورت همگانی در تمام کشور برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشان با اشاره به فرارسیدن عید سعید غدیر خم اظهار داشت: این عید یکی از مهمترین اعیاد مسلمین است که مورد توجه خاندان عصمت و طهارت بوده است.

وی با بیان اینکه جشن های عید سعید غدیر باید باشکوه و همگانی در همه کشور برگزار شود، ابراز داشت: اطعام عید غدیر یکی از سنت های حسنه ای است که خوشبختانه چند وقتی است در کشور و در شهر به خوبی اجرا می شود.

امام جمعه کاشان با اشاره به تلاش های دشمن طی بیش از چهار دهه اخیر برای شکست دادن ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی تصریح کرد: مردم و نظام اسلامی دل در محبت ائمه دارند و از این رو با کمک خدا و خاندان عصمت و طهارت نظام را حفظ می کنند.

وی با اشاره به فلاکت و سرنوشت درس آموز منافقین خاطرنشان کرد: بقیه دشمنان هم طی این سال ها در به نتیجه رساندن اهداف و نیت های شوم خود به نتیجه نرسیده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از انحراف های ایجاد شده در دین گفت: اگر مسلمانان در واقعه غدیر فرمایشات پیامبر اکرم (ص) را عمل می کردند این انحرافات در دین ایجاد نمی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن های عید غدیر باید باشکوه در تمام کشور برگزار شود

جشن های عید غدیر باید باشکوه در تمام کشور برگزار شود