مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 13:552023-06-28اقتصادي

تعیین تکلیف مطالبات شهرداری از نهادهای دولتی و بخش خصوصی در کوتاه ترین زمان ممکن


معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه مطالبات شهرداری تهران از دولت و بخش خصوصی مشخص شده است، گفت: تلاش داریم این مطالبات از نهادهای دولتی و بخش خصوصی در کوتاه ترین زمان ممکن تعیین تکلیف شود.

- معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه مطالبات شهرداری تهران از دولت و بخش خصوصی مشخص شده است، گفت: تلاش داریم این مطالبات از نهادهای دولتی و بخش خصوصی در کوتاه ترین زمان ممکن تعیین تکلیف شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنا بر اعلام روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری، لطف اله فروزنده با تأکید بر اینکه هیچ پروژه شهری در پایتخت نباید متوقف شود، در خصوص افتتاح پروژه ها در شهرداری گفت: به صورت روزانه این امور پیگیری و منابع آن نیز تأمین شد و مشکلی در این خصوص نداشتیم.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران اجرای نهضت آسفالت را از مهم ترین برنامه های مدیریت شهری در سال جاری دانست و افزود: یکی از مطالبات شهروندان از مدیریت شهری بهبود وضعیت آسفالت معابر شهر است، از این رو عزم جدی شهرداری برای نهضت آسفالت معابر سطح شهر اجرایی شده است.

وی با اشاره به توجه مدیریت شهری به مقوله مسکن کارکنان شهرداری تهران، تاکید کرد: همه مناطق مکلف هستند در همین راستا با برنامه ها و سیاست های شهرداری تهران، همراهی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف مطالبات شهرداری از نهادهای دولتی و بخش خصوصی در کوتاه ترین زمان ممکن

تعیین تکلیف مطالبات شهرداری از نهادهای دولتی و بخش خصوصی در کوتاه ترین زمان ممکن