مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 22:362023-06-24حوادث

دستگیری پنجمین عامل شهادت سرهنگ مرزبان مسعود پرکاس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار بهادر اسماعیلی فزمانده مرزبانی هرمزگان امروز در تشریح این خبر گفت: در پی شهادت سرهنگ مسعود پرکاس، مرزبان غیور و خستگی ناپذیر مرزبانی استان هرمزگان که هنگام مقابله با پدیده شوم موادمخدر به درجه رفیع شهادت نائل آمد، موضوع شناسایی و دستگیری عاملان شهادت این مرزبان جان بر کف، به صورت ویژه در دستور کار اطلاعاتی مرزبانی استان قرار گرفت.

 وی افزود: قاچاقچیان مسلح مشارکت کننده در شهادت مرزبان هرمزگانی 6 نفر بوده که هر کدام به نقطه ای در کشور متواری و در مخفیگاه پنهان شدند.

اسماعیلی ادامه داد: مرزبانان در همان روزهای اول شهادت شهید پرکاس، پس از انجام تحقیقات گسترده و رصد اطلاعاتی در کمتر از 10 روز و در دو عملیات جداگانه موفق به شناسایی و دستگیری چهار تن از عوامل اصلی شهادت این افسر شجاع هرمزگانی شدند.

سردار اسماعیلی با تشریح آخرین ماموریت در این رابطه گفت: امروز با تلاش و رصد مرزبانان اطلاعاتی این فرماندهی و کسب نیابت قضایی، پنجمین شرور مسلح متواری به هویت معلوم که در درگیری مسلحانه منجر به شهادت شهید مسعود پرکاس، به عنوان فرد مسلح و تیرانداز حضور داشته و در مخفیگاه  خود در یکی از استان های مرکزی کشور پنهان شده بود، شناسایی و دستگیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری پنجمین عامل شهادت سرهنگ مرزبان مسعود پرکاس

دستگیری پنجمین عامل شهادت سرهنگ مرزبان مسعود پرکاس