مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 18:552023-07-06سياسي

قم قطب تولید محتوای علوم اسلامی است


رییس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری اظهار داشت: بالغ بر 450 نیاز فناورانه در عرصه علوم انسانی شناسایی شده و از قم به عنوان قطب تولید محتوای علوم انسانی می توان یاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد صادق خیاطیان ظهر پنجشنبه در افتتاحیه رویداد تبادل فناوری اطلاعات در حوزه علوم و فرهنگ اسلامی که در سالن همایش های امین مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد اظهار داشت: حوزه علمیه در عرصه فناوری اطلاعات تحول و پیشرفت های خوبی داشته است که لازم است از حمایت های آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه در این زمینه قدردانی کنیم.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری بیان داشت: در حوزه ارتباط بین دین و فناوری نیازمند بررسی های ویژه هستیم که عرصه فناوری در منظر دینی بر جامعه چه تأثیری دارد.

وی تاکید کرد: از جمله مسائلی که عالمان نیز باید نسبت به آن حساس باشند این است که فناوری های نوین چه تأثیراتی بر مردم و آحاد جامعه می گذارد.

خیاطیان تصریح کرد: فناوری های نوین نقش بسزایی در راستای نشر معارف اسلامی و دینی در جامعه بر عهده دارند و ضرورت دارد از فناوری به صورت مطلوب در جهت تولید محتوا بهره گرفت.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری ابراز داشت: بالغ بر 450 نیاز فناورانه در عرصه علوم انسانی مورد شناسایی قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم قطب تولید محتوای علوم اسلامی است

قم قطب تولید محتوای علوم اسلامی است