مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 10:052023-07-10بين الملل

ارتش روسیه: حمله موشکی گسترده ارتش اوکراین را دفع کردیم


ارتش روسیه می گوید حمله موشکی گسترده ارتش اوکراین به مناطق مختلف این کشور را دفع کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، ارتش روسیه اعلام کرد اوکراین با موشک های اس-200 قصد ضربه زدن به تأسیسات و زیرساخت های شبه جزیره کریمه، روستوف، کالوگا داشت که همه این موشک ها قبل از اصابت به هدف منهدم شدند و از کار افتادند.

حمله موشکی اوکراین به کریمه در در حالی رخ داده که دیروز یکشنبه هانا مالیار، معاون وزیر دفاع اوکراین اعتراف کرد کی یف پارسال در راستای مختل کردن لجستیک و پشتیبانی روسیه در شبه جزیره کریمه، پل مشهور این منطقه که واصل کریمه به کراسنودار روسیه بود را منفجر کرده است.

ماریا زاخارووا ، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به اعتراف دولت اوکراین به انفجار پل کریمه هشدار داد که دولت اوکراین اکنون به دنبال انفجار و انهدام نیروگاه هسته ای زاپروژیا است.

زاخارووا در پاسخ به اعتراف هانا مالیار، معاون وزیر دفاع اوکراین گفت: این رژیم تروریستی کی یف است؛ آنها اکنون از طریق آسیب زدن نظامند به نیروگاه هسته ای زاپروژیا، به دنبال نجات خودشان هستند.

وی همچنین افزود: نشست (آتی) ناتو باید توجه ویژه ای به این مسئله مهم داشته باشد، زیرا بخش مهمی از اعضای ناتو در دامنه و نفوذ خرابی آن (نیروگاه زاپروژیا) قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش روسیه: حمله موشکی گسترده ارتش اوکراین را دفع کردیم

ارتش روسیه: حمله موشکی گسترده ارتش اوکراین را دفع کردیم