مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 21:302023-07-12سياسي

ایجاد زمینه رشد و پیشرفت جامعه مهمترین ویژگی دختران تمدن ساز


مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مهمترین ویژگی دختران تمدن ساز ایجاد زمینه رشد و پیشرفت برای همه مردم جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حجت الاسلام عباسعلی گرزین عصر امروز در نشست زیست عفیفانه دختران تمدن ساز در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی گلستان اظهار کرد: بزرگترین فناوری نشاط اجتماعی، عمومی، خانوادگی که در 200 سال گذشته در جهان بی نظیر بود در ایران اسلامی با برگزاری مهمانی کیلومتری غدیر رقم خورد.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای القای دروغ های رسانه ای در فضای مجازی نسبت به مردم ایران اسلامی تصریح کرد: دشمن در رسانه ها و فضاهای مجازی ملت ایران را به مردم جهان ملتی محزون، اندوهگین و بی انگیزه معرفی کرده بود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی در سراسر کشور با هر ظاهر، قشر و گروه مختلف با حضور میلیونی خود در جشن روز عید غدیر تمامی این دروغ های دشمن را برملا کرده و نشان دادند که هنوز به اعیاد اسلامی و اعتقادات خود پایبند هستند.

وی ادامه داد: 90 درصد از اعتبارات و هزینه های این رویداد بزرگ توسط مردم فراهم شد و 10 درصد الباقی نیز دولت با ایجاد زیرساخت و قراردادن آن در اختیار مردم هزینه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد زمینه رشد و پیشرفت جامعه مهمترین ویژگی دختران تمدن ساز

ایجاد زمینه رشد و پیشرفت جامعه مهمترین ویژگی دختران تمدن ساز