مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 22:202023-06-22سياسي

روایت صحیح تاریخ بهترین جهاد تبیین است


مشاور امور زنان و خانواده صدا و سیما گفت: امروز برای جهاد تبیین جامع نیاز است تاریخ دقیق ایران را روایت کنیم.

- طاهره کلانکی در نشست بازنمایی زن و حجاب در رسانه ملی و بررسی لایحه عفاف و حجاب که در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد اظهار کرد: متأسفانه کشور ما در حوزه رسانه به تاریخ دقیق دوران قبل و بعد از انقلاب کم پرداخته است.

وی افزود: برای پرداختن به اتفاقات بعد از انقلاب نیز با نگاه گزارشی و یا اسطوره سازی پرداختیم و نتوانستیم از خیلی از اتفاقات رخ داده در انقلاب اسلامی نگاه درستی به جامعه ارائه دهیم.

مشاور امور زنان و خانواده صدا و سیما بیان کرد: متأسفانه در حوزه هنر و تولیدات رسانه ای نیز تعداد اثار قابل توجه بسیار کم است و شاید بتوان از سریال هزار دستان و یتیم خانه ایرانیان به عنوان آثار هنری مناسب که گوشه ای از واقعیت ایران قبل از انقلاب را به نمایش گذاشته اند نام برد.

وی تصریح کرد: دانشجویان و مطالبه گران باید بتوانند در این حوزه بیشتر از قبل رسانه را درگیر کرده و رسانه ها را به ورود به این حوزه و پرداختن صحیح به تاریخ انقلاب و پیش از انقلاب دعوت کنند.

کلانکی ادامه داد: ظرفیت های زیادی در کشور داریم که سلسله نظام های خاصی را در حوزه های مختلف جغرافیای، سیاسی و امنیتی ایجاد کرده است و باید این ظرفیت ها را معر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت صحیح تاریخ بهترین جهاد تبیین است

روایت صحیح تاریخ بهترین جهاد تبیین است