مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 11:552023-07-08سياسي

124 صندوق اخذ رأی در شهر بوشهر راه اندازی می شود


124 صندوق اخذ رأی برای انتخابات 11 اسفندماه در شهر بوشهر راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صالح رحیمی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 11 اسفندماه امسال انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را در پیش داریم.

وی با اشاره به تعیین کمیته های انتخابات بوشهر و صدور احکام اعضای ستاد انتخابات بوشهر بیان کرد: کمیته های تخصصی هشت گانه در ستاد انتخابات بوشهر تشکیل شده است.

فرماندار بوشهر از فعال شدن ستاد انتخابات در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم خبر داد و اضافه کرد: زیرساخت ها و برنامه های لازم برای انتخابات 11 اسفند در بوشهر انجام شده است.

وی از آموزش لازم برای دست اندرکاران انتخابات خبر داد و افزود: برای حل مشکلات مناطق مختلف نیازسنجی و نقاط دارای مشکل زیرساختی از جمله ارتباط تلفنی شناسایی شده است.

رحیمی از تعیین بالگرد برای نقاط مختلف در انتقال صندوق و ارائه خدمات لازم خبر داد و بیان کرد: بسترهای لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و حضور حداکثری مردم فراهم می شود.

فرماندار بوشهر با اشاره به پیش بینی 230 صندوق اخذ رأی در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم گفت: تلاش می شود تعداد شعبه اخذ رأی در بوشهر نسبت به انتخابات گذشته اضافه نشود ولی در محلات جنوبی شهر بوشهر به سبب وج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

124 صندوق اخذ رأی در شهر بوشهر راه اندازی می شود

124 صندوق اخذ رأی در شهر بوشهر راه اندازی می شود