مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 10:352023-07-02سياسي

آخرین تغییرات برنامه هفتم توسعه در حوزه نظام آموزشی


معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش گفت: در بحث هدایت تحصیلی به سمت مهارت آموزی و آموزش های فنی حرفه ای رفتیم و نکات خوبی در این زمینه اضافه شده است.

- قاسم احمدی لاشکی در گفت وگو با خبرنگار مهر در خصوص ویژگی های لایحه برنامه هفتم توسعه برای نظام آموزشی کشور گفت: هنوز زود است که ما در خصوص تغییرات قطعی ایجاد شده در قانون هفتم توسعه برای آموزش و پرورش صحبت کنیم اما می توان گفت لایحه برنامه هفتم توسعه به نسبت برنامه ششم برای آموزش و پرورش محکم تر دیده شده است اما بی نقص هم نیست.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش افزود: ما در حال بررسی هستیم یک نشست با کل معاونان گذاشته شد و نظر همه دوستان اتخاذ گردید و یک جمع بندی از همه نظرات داشتیم.

این نظرات و جمع بندی نظرات کارشناسان به کمیسیون تلفیق برنامه هفتم ارائه داده شده است؛ امیدوارم حاصل اقدامات ما چیزی باشد که دغدغه دوستان ما در آموزش و پرورش در سال های اخیر چه در حوزه دانش آموزی و چه در حوزه معلمان رفع گردد.

وی در خصوص مصادیق مورد توجه شورای معاونین آموزش و پرورش برای برنامه هفتم توسعه گفت: در بحث ساماندهی نیروی انسانی نکات جدیدی را اضافه کردیم؛ در بحث هدایت تحصیلی به سمت مهارت آموزی و آموزش های فنی حرفه ای رفتیم و نکات خوبی در این زمینه اضافه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین تغییرات برنامه هفتم توسعه در حوزه نظام آموزشی

آخرین تغییرات برنامه هفتم توسعه در حوزه نظام آموزشی