مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 08:552023-07-12سياسي

استمرار نظام اسلامی نیازمند جهاد و ایستادگی ملت است


طی این سال ها علارغم همه تلاش های دشمن برای نابودی جمهوی اسلامی، این انقلاب در منطقه و جهان همانند نور می درخشد و استمرار نظام اسلامی نیازمند جهاد و ایستادگی ملت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمد رضا موحد شامگاه سه شنبه در مراسم بزرگداشت شهید شاخص بسیج مداحان کشور در سالن اجتماعات مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) با حضور مداحان، شاعران آیینی، مسئولین هیئت های مذهبی و خانواده های معظم شهدا برگزار شد اظهار داشت: لشکر 17 علی بن ابی طالب (ع) در دوران دفاع مقدس از جمله یگان های مهم رزمی بوده که این لشکر در 17 نبرد مستقیم با 156 گردان از جنوب غرب تا شمال شرق حضور مقتدرانه ای داشته است.

فرمانده سپاه قم افزود: لشکر علی بن ابی طالب (ع) پس از پایان جنگ نیز در عرصه های مختلف از جمله جنگ سوریه و در آزادسازی دو شهر نبل و الزهرا نقش مؤثری داشته است.

وی عنوان داشت: افتخار می کنیم که شهید شاخص مداحان کشور از قم انتخاب شد و شهید مالکی نژاد در سن 13 سالگی به جبهه رفت و از کودکی قرآن را آموخت و مکبر مسجد بود و مداحی را از همان دوران نوجوانی دنبال کرد.

سردار موحد، با بیان اینکه شهید حسین مالکی نژاد در سال 62 به جبهه ها اعزام می شود و در سن 17 سالکی به مقام شهادت می رسد افزود: شهدا نیازی به برگزاری این گونه مراسم ها ندارند و ما هستیم که نیاز داریم تا پیام شهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار نظام اسلامی نیازمند جهاد و ایستادگی ملت است

استمرار نظام اسلامی نیازمند جهاد و ایستادگی ملت است