مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 07:502023-06-26سياسي

دستگاه های اجرایی تنگستان در برنامه های ایام غدیر همکاری کنند


فرماندار تنگستان با تاکید بر همکاری دستگاه های اجرایی در برنامه های دهه امامت و ولایت گفت: در دهه ولایت و امامت همه دستگاه های اجرایی شهرستان در آذین بندی و نصب پرچم اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد لطفی صبح دوشنبه در نشست هماهنگی برگزاری برنامه های روز عید غدیر خم عنوان داشت: برنامه های فرهنگی باهدف گرامیداشت و ترویج ارزشهای اسلامی و مفاهیم ولایت و همچنین ترویج حادثه و بازسازی واقعه غدیر خم محلی برای همگرایی، نزدیکی فکری و وحدت و همدلی بیشتر در این ایام است تا مردم بتوانند بیشتر استفاده کنند.

فرماندار تنگستان افزود: این ایام بهترین وقت برای تبیین جایگاه والای ولایت فقیه در پایگاه های مقاومت مساجد است که جوانان بتوانند از آن استفاده کنند و بخصوص در روستاهای شهرستان با همکاری بخشداران مرکزی و دلوار اجرا شود.

وی ادامه داد: در روستاها حلقه های تبیینی و معرفتی در خصوص دهه ولایت و امامت باید بیشتر دیده شود که از این رو همکاری و همدلی مردم با حمایت مسئولان در برگزاری برنامه های متنوع و فرهنگی گرامیداشت دهه امامت غدیر خم ضروری است.

لطفی بیان کرد: نیاز است پیرامون غدیر و سیره عملی مولا امیرالمومنین علی (ع) و برنامه های دهه ولایت و امامت به عنوان یک مدل و الگو هم در شهر اهرم، آباد، دلوار همه روستاهای تنگستان کار فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی تنگستان در برنامه های ایام غدیر همکاری کنند

دستگاه های اجرایی تنگستان در برنامه های ایام غدیر همکاری کنند