مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 10:402023-06-29سياسي

اولین دعای حضرت ابراهیم(ع) پس از ساخت کعبه، امنیت بود


امام جمعه قزوین در خطبه های نماز عید قربان گفت: حضرت ابراهیم(ع) زمانی که همراه با فرزندش اسماعیل (ع) خانه کعبه را ساخت اولین دعایش امنیت بود.

- ایسنا/قزوین امام جمعه قزوین در خطبه های نماز عید قربان گفت: حضرت ابراهیم(ع) زمانی که همراه با فرزندش اسماعیل (ع) خانه کعبه را ساخت اولین دعایش امنیت بود.

آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز عید سعید قربان که در مسجدالنبی(ص) برگزار شد، ضمن تبریک عید قربان اظهار کرد: امیرالمومنین(ع) نقل کرده اند در یکی از نمازهای عید قربان رسول خدا(ص) نماز را اقامه کردند و امیرالمومنین(ع) نیز در کنار آن حضرت بودند، رسول خدا(ص) فرمودند ای مردم بدانید که امروز روز قربانی و دعاست، بر این 2 موضوع تأکید شده است.

وی ادامه داد: پیامبر(ص) فرمودند اگر کسی قطره خونی را به عنوان قربانی و با نیت صادقانه و خالص در روز عید قربان به زمین بریزد کفاره همه گناهان و موجب آمرزش خواهد شد، همچنین در این روز در پیشگاه خدا ملتمسانه دعا کنید، هیچ کس در این روز از فضای نماز عید بر نمی گردد به جز اینکه آمرزیده شده باشد، مگر آن کسانی که گناهان کبیره انجام می دهند و اصرار بر ارتکاب گناه کبیره دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین دعای حضرت ابراهیم(ع) پس از ساخت کعبه، امنیت بود

اولین دعای حضرت ابراهیم(ع) پس از ساخت کعبه، امنیت بود