مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 07:502023-07-17اقتصادي

فعالیت 2016 نفرروز هلال احمر سوادکوه در طرح تابستانه امداد و نجات


در طول اجرای طرح تابستانه 2 هزار و 16 نفر روز فعالیت داوطلبانه با حضور نجات گران جمعیت هلال احمر شهرستان در پایگاه های شهرستان انجام می شود.

- وحید متانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، از طرح ملی امدادونجات تابستان 1402 سوادکوه با 2 هزار و 16 نفر روز فعالیت داوطلبی جهت ارائه خدمات مطلوب به هموطنان در فصل تابستان خبر داد و اظهار کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه همزمان با سایر شعب هلال احمر در سراسر کشور، طرح ملی امدادونجات تابستانه 1402 را با به کارگیری حداکثری توانمندی منابع انسانی، تجهیزات امدادی و لُجستیکی با هدف ارائه خدمات مطلوب و بهینه به هموطنان در حال انجام است.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه، افزود: 5 پایگاه و پست فعال و شبانه روزی  امدادونجات جاده ای سوادکوه در گدوک، دوگل، ارفع ده، جوارم و لَلِه بند با به کارگیری تیم های تخصصی امدادونجات در حوادث جاده ای، سیلاب، کوهستان و سایر حوادث را از اول تیرماه سال جاری آغاز کردیم.

وی خاطرنشان کرد: در صورت بُروز هرگونه حوادث و سوانح احتمالی در سطح شهرستان و شهرستان های همجوار آماده  خدمات امدادی به حادثه دیدگان هستیم.

متانی، خاطرنشان کرد: در طرح 96 روزه تابستانه امدادونجات که از اول تیرماه آغاز شده و تا سو مهرماه ادامه دارد، روزانه 21 نفر در پایگاه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 2016 نفرروز هلال احمر سوادکوه در طرح تابستانه امداد و نجات

فعالیت 2016 نفرروز هلال احمر سوادکوه در طرح تابستانه امداد و نجات