مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 11:202023-06-25ورزشي

دومین بازیکن جوان جهان، پایه ثابت تیم های ملی


صابر حیدری، هندبالیست 18 ساله اصفهانی پس از رسیدن به عنوان دومین بازیکن جوان جهان، رکورد حضور همزمان در 3 رده ملی را به نام خود ثبت کرده است.

- ایسنا/اصفهان صابر حیدری، هندبالیست 18 ساله اصفهانی پس از رسیدن به عنوان دومین بازیکن جوان جهان، رکورد حضور همزمان در 3 رده ملی را به نام خود ثبت کرده است.

هندبال به عنوان یکی از رشته های پرطرفدار در جهان است که با درخشش هندبالیست های ایرانی جای خود را میان رشته های توپی باز کرده و با حضور در میادین ملی و بین المللی بیش از پیش در سطح جامعه ورزشی کشور مطرح شده است.

در این میان اصفهان با 4 تیم در لیگ برتر هندبال پرچم دار این رشته بوده که استعدادهای جوانی را نیز در دامن خود پرورش داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صابر حیدری، هندبالیست جوان اصفهانی است که از سنین کم دست به توپ شده و اکنون در پست بغل راست تیم ملی هندبال ایران بازی می کند.

او پس از حضور در رقابت های جام جهانی هندبال به عنوان دومین بازیکن جوان جهان، اکنون رقابت های هندبال باشگاه های آسیا را تجربه کرده است.

به همین بهانه، خبرنگار ایسنا با این ستاره آینده دار تیم های ملی هندبال کشورمان گفت وگو کرده که در ادامه می خوانید: ایسنا: اول با یک بیوگرافی شروع کنیم، از شروع هندبالتان بگویید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین بازیکن جوان جهان، پایه ثابت تیم های ملی

دومین بازیکن جوان جهان، پایه ثابت تیم های ملی