مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 12:452023-07-10اقتصادي

دستور وزیر نیرو برای اجرای خط انتقال 2 طرفه تامین برق به مراوه تپه


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان گفت: وزیر نیرو در تماسی که با ما گرفتند بودجه ای را تخصیص دادند تا خط انتقال برق چهار مداره تا گلیداغ و دو مداره تا مراوه تپه و از آشخانه خراسان شمالی با اعتبار یک هزار میلیارد تومان اجرایی شود.

- کوروش موسوی تاکامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص آخرین وضعیت قطع برق در شهرستان مراوه تپه اظهار کرد: پیش بینی ما این است که در تابستان امسال یک هزار و 500 مگاوات برق مورد نیاز تامینی استان گلستان است که این میزان تامین خواهد شد.

وی ادامه داد: تاکنون مشکل تامین نداشته ایم و قطعی به دلیل تامین برق نداشتیم مگر آنکه به دلیل تعمیرات مجبور به قطع مقطعی بوده ایم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان تصریح کرد: از ساعت 21 شب گذشته اعلام شد پست شبکه مراوه تپه قطع شده و ولتاژ ندارد و بررسی ها بلافاصله آغاز شد.

موسوی تاکامی بیان کرد: وزیر نیرو در تماسی که با ما گرفتند بودجه ای را تخصیص دادند تا به منظور پیشگیری از بروز حوادث مشابه خط چهار مداره تا گلیداغ و دو مداره تا مراوه تپه و از آشخانه خراسان شمالی تا مراوه تپه با اعتبار یک هزار میلیارد تومان اجرایی شود.

وی افزود: در اتفاق شب گذشته نیز یکی از کشاورزان حریقی را زیر خط انتقال روشن کرده و این حریق گسترش پیدا کرده و باعث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور وزیر نیرو برای اجرای خط انتقال 2 طرفه تامین برق به مراوه تپه

دستور وزیر نیرو برای اجرای خط انتقال 2 طرفه تامین برق به مراوه تپه