مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 18:452023-07-05پزشكي

اعزام 22 تیم پزشکی به مناطق محروم کرمانشاه به مناسبت عید غدیر


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از اعزام 22 تیم پزشکی به مناطق محروم کرمانشاه به مناسبت عید غدیر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قباد محمدی بعد از ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از کلینیک درمانی شهید فتاحی شهر کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن عید غدیر امور درمانی امروز 14 تیر ماه تمامی مراکز درمانگاهی استان به صورت رایگان خواهد بود.

وی افزود: ویزیت رایگان و ارائه داروهای رایگان در درمانگاه ها برای مراجعه کنندگان و همچنین تخفیف 50 درصدی در کلنیک های درمانی تخصصی و فوق تخصصی به مناسبت عید غدیر برای مراجعه کنندگان در نظر گرفته شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه به کلنیک هایی که تخفیف 50 درصدی به مناسبت عید غدیر اعمال کرده اند اشاره و تصریح کرد: خدمات پزشکی و درمانی در کلنیک های شهید فتاحی، مهدیه، حاج دایی و شهرک پردیس نیز در شهر کرمانشاه با تعرفه تخفیف 50 درصدی فعال خواهند بود.

محمدی در پایان به ارائه خدمات پزشکی توسط گروه های جهادی در مناطق محروم تاکید و عنوان کرد: اعزام 22 تیم پزشکی به مناطق محروم به مناسبت عید قربان و غدیر به مناطق محروم از جمله اقدامات دیگری بوده که برای مردم محروم مناطق حاشیه نشین شهر کرمانشاه صورت گرفته و هزینه تقریباً ارائه خدمات پزشکی و دارویی این گروه های 2 میلیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 22 تیم پزشکی به مناطق محروم کرمانشاه به مناسبت عید غدیر

اعزام 22 تیم پزشکی به مناطق محروم کرمانشاه به مناسبت عید غدیر