مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 17:312023-06-24پزشكي

بیمارستان تایباد به تجهیزات پزشکی جدید مجهز شد


حیدر احسانی در گفت و گو با خبرگزاری فارس در تایباد اظهار کرد: به دنبال بازدید کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی مشهد از مراکز درمانی تایباد و بررسی نیازهای آن ها، تعداد 18 دستگاه تجهیزات پزشکی جدید تحویل بیمارستان خاتم الانبیا(ص) این شهرستان شد.

  وی افزود: برای تامین این تعداد تجهیزات پزشکی و درمانی، مبلغ 710 میلیون تومان اعتبار صرف شده که باعث افزایش کیفیت خدمات در تنها بیمارستان این شهرستان مرزی می شود.

  وی ادامه داد: تخت ویژه آی سی یو (بخش مراقبت های ویژه)، تخت جراحی، نمایشگر علائم حیاتی، تشک مواج، مجموعه تجهیزات کشش ارتوپدی، پمپ سرم و سرنگ، دستگاه جنین یاب و.

  از جمله تجهیزات جدید تحویلی به بیمارستان تایباد بوده اند.

  احسانی بیان کرد: این نوع از تجهیزات درمانی و پزشکی در زمینه پرستاری، ارتوپدی، قلب و عروق، تزریقات، زایمان و تصویربرداری کاربرد دارند و انواع قدیمی تر آن ها در گذشته در بیمارستان موجود بوده است.

  این مقام مسئول اضافه کرد: همچنین طرح توسعه بخش دیالیز بیمارستان با اعتبار یک میلیارد تومان درحال انجام است که همزمان با هفته دولت امسال به بهره برداری خواهد رسید.

  مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد  تصریح کرد: با تکمیل این طرح توسعه ای، تعداد تخت های بخش دیالیز از هشت دستگاه به 12 دستگاه تخت افزایش خواهد یافت و نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان تایباد به تجهیزات پزشکی جدید مجهز شد

بیمارستان تایباد به تجهیزات پزشکی جدید مجهز شد