مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 16:302023-07-10اقتصادي

چرا برخی ریالی تولید می کنند، اما دلاری می فروشند!


مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر با بیان اینکه برخی تصمیمات نادرست و برخی مشکلات به دلیل نبود شفافیت و آمار و اطلاعات درست است، گفت: چرا در کشورمان برخی محصولاتشان را ریالی تولید می کنند اما به مردم آن را دلاری و بر اساس فوب خلیج فارس و بورس لندن می فروشند.

- مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر با بیان اینکه برخی تصمیمات نادرست و برخی مشکلات به دلیل نبود شفافیت و آمار و اطلاعات درست است، گفت: چرا در کشورمان برخی محصولاتشان را ریالی تولید می کنند اما به مردم آن را دلاری و بر اساس فوب خلیج فارس و بورس لندن می فروشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر فخاری در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک سازمان اقتصادی کوثر و مرکز آمار اظهار کرد: ثبات سیاستگذاری در کشور نیازمند اندازه گیری و آمار است و از آنجا که سازمان اقتصادی کوثر در حوزه کشاورزی و امنیت غذایی نقش موثری دارد به نظر می رسد امضای این تفاهم نامه در راستای شفافیت آمار و اطلاعات در این حوزه و تصمیم سازی و تصمیم گیری بسیار کمک کننده خواهد بود.

وی افزود: اینکه دولت هر قدر تلاش می کند که سفره مردم تنگ نشود نبود آمار و اطلاعات دقیق و شفاف یا کمبود آنها باعث می شود تا سوداگران این اقدامات را خنثی کنند و شاهد این باشیم که قیمت محصولی مانند مرغ افزایش پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا برخی ریالی تولید می کنند، اما دلاری می فروشند!

چرا برخی ریالی تولید می کنند، اما دلاری می فروشند!