مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 12:052023-06-26سياسي

تسریع در اجرای پروژه های راه و مسکن، مطالبه مردم در سفر وزیر به اردستان است


نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: تسریع در روند اجرای پروژه های راه و شهرسازی و مسکن اردستان اولویت و مطالبه به حق مردم در سفر وزیر راه و شهرسازی به این شهرستان است.

- ایسنا/اصفهان نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: تسریع در روند اجرای پروژه های راه و شهرسازی و مسکن اردستان اولویت و مطالبه به حق مردم در سفر وزیر راه و شهرسازی به این شهرستان است.

حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: حادثه هفت تیر و شهادت شهید بهشتی و یارانشان که حجت الاسلام سید نورالله طباطبایی نژاد اولین نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی، حسن بخشایش عضو شورای حزب جمهوری و محمود تفیضی، معاون وزیر راه از منطقه اردستان جز شهدای هفت تیر بودند باعث شده که بیش از چهل سال مراسمی به همین منظور در شهرستان اردستان برگزار شود.

وی با بیان اینکه هر سال با توجه به مشکلات و نیازهایی که در شهرستان وجود دارد سعی کردیم سخنران مراسم شب هفت تیر افرادی باشند که بتوانیم برای مشکلات شهرستان از آنان کمک بگیریم، افزود: امسال با توجه به وضعیت خرابی راه های شهرستان اردستان مخصوصاً در بخش روستایی که نگاه ویژه ای را می خواهد سخنران مراسم آقای مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در اجرای پروژه های راه و مسکن، مطالبه مردم در سفر وزیر به اردستان است

تسریع در اجرای پروژه های راه و مسکن، مطالبه مردم در سفر وزیر به اردستان است