مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 09:352023-06-26اقتصادي

کدورت آب در برخی محله های شهرکرد کاملا رفع نشده است


شهرکرد_رییس آب وفاضلاب شهرکرد گفت: با وجود تلاشهای انجام شده اما کدورت آب در محله های مهدیه، منظریه و میرآباد کاملا رفع نشده است.

- ایوب قاسمی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: منابع آب شهرکرد بخصوص چشمه کوهرنگ طی 40 روز گذشته دچار کدورت نسبتاً بالایی شد.

وی تصریح کرد: با تلاشی که همکاران کردند در حال حاضر کدورت تقریباً برطرف شده است و در مخازن ذخیره آب شهرکرد وضعیت به نسبت مطلوبی از لحاظ کدورت وجود دارد.

رییس آب و فاضلاب شهرکرد بیان داشت: به دلیل اینکه آب چشمه کوهرنگ بیشتر در مخازن برخی از نقاط شبکه شهرکرد، خصوصاً منظریه، میرآباد و مهدیه قرار می گیرد و به لحاظ توپوگرافی منطقه کدورت وجود دارد.

قاسمی یادآور شد: مردم با تماس با شماره 122 می توانند موارد مربوط به آلودگی آب را مطرح کنند تا همکاران ما با حضور در محل و شست وشوی شبکه، مشکل را برطرف کنند.

وی تاکید کرد: در روزهای جمعه که مصارف افزایش و سرعت آب در لوله ها بالا می رود، بحث کدورت بیشتر مشهود است و در صورت اطلاع شهروندان شست وشوی شبکه انجام می شود.

رییس آب و فاضلاب شهرکرد خاطرنشان کرد: در برخی نقاط مانند مهدیه و منظریه به لحاظ توپولوژی منطقه وضعیت متفاوت تر از سطح شهر است به همین دلیل کدورت در شبکه باقی مانده و علت این موضوع آن است که این دو منطقه در انتهای شبکه قرار دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدورت آب در برخی محله های شهرکرد کاملا رفع نشده است

کدورت آب در برخی محله های شهرکرد کاملا رفع نشده است