مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 12:152023-06-25اجتماعي

پیش بینی 39 ایستگاه در مسیر اتوبوس های تندروی کرج


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج از راه اندازی مسیر ویژه اتوبوس تندرو در کرج به طول 30 کیلومتر(به صورت رفت و برگشت) خبر داد.

- ایسنا/البرز معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج از راه اندازی مسیر ویژه اتوبوس تندرو در کرج به طول 30 کیلومتر(به صورت رفت و برگشت) خبر داد.

فرزین فرشاد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه امروزه در جوامع پیشرفته در راستای افزایش سرعت اتوبوس های درون شهری از روش های مختلفی استفاده می شود که ایجاد مسیرهای ویژه تردد اتوبوس یکی از این روش ها است، اظهار کرد: یکی از اصلی ترین ویژگی های یک سامانه اتوبوس تندرو اختصاص یک مسیر ویژه به آن است تا فارغ از ترافیک شهری بتواند حرکت کند.

به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج؛ در راستای توسعه حمل ونقل همگانی و با تأکید شورای اسلامی شهر کرج در جهت بهبود زیرساخت های حمل ونقل عمومی، از سال 1401 مطالعات اجرای مسیر ویژه اتوبوس تندرو در خیابان شهید بهشتی و شهید چمران (حدفاصل حصارک تا پایانه شهید سلطانی) در دستور کار این معاونت قرار گرفت.

فرشاد همچنین تصریح کرد: درحال حاضر نقشه های فاز دو اجرای مسیر ویژه اتوبوس تندرو به طول حدود 30 کیلومتر (به صورت رفت و برگشت) و متشکل از 39 ایستگاه تهیه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 39 ایستگاه در مسیر اتوبوس های تندروی کرج

پیش بینی 39 ایستگاه در مسیر اتوبوس های تندروی کرج