مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 14:002023-07-03اجتماعي

مرحله دوم آزمون سراسری در 12 مرکز پیام نور فارس برگزار می شود


معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه پیام نور فارس از میزبانی 12 مرکز و واحدد دانشگاه پیام نور استان برای برگزاری نوبت دوم کنکور 1402 خبر داد.

- ایسنا/فارس معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه پیام نور فارس از میزبانی 12 مرکز و واحدد دانشگاه پیام نور استان برای برگزاری نوبت دوم کنکور 1402 خبر داد.

سعید زحمتکش دوشنبه 12 تیرماه در جمع خبرنگاران ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان، از برگزاری مرحله دوم کنکور سراسری در مراکز شیراز، فسا، جهرم، داراب، کازرون، فیروزآباد، مرودشت، نورآباد، ممسنی، آباده، ارسنجان و اوز خبر داد.

او افزود: در مجموع تعداد 8423 نفر از داوطلبان کنکور همزمان با سراسر کشور، در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 14 و 15 تیر ماه در دو نوبت صبح و عصر در حوزه های امتحانی دانشگاه پیام نور فارس به رقابت خواهند پرداخت.

معاون دانشگاه پیام نور فارس اظهار کرد: تدابیر و تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه بهتر آزمون ها فراهم شده و به یاری خدا این آزمون ها در کمال صحت و به طور شایسته در مراکز دانشگاه پیام نور استان برگزار خواهد شد.

زحمتکش گفت: داوطلبان می توانند از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به دریافت کارت اقدام کرده و بر اساس تاریخ و ساعت مندرج در آن در آزمون کنکور شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله دوم آزمون سراسری در 12 مرکز پیام نور فارس برگزار می شود

مرحله دوم آزمون سراسری در 12 مرکز پیام نور فارس برگزار می شود