مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 16:262023-07-13سياسي

آخرین تغییرات لایحه عفاف و حجاب هفته آینده در مجلس ارائه می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، احمد راستینه عصر امروز در جلسه شورای فرهنگی عمومی چهارمحال و بختیاری که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، با اشاره به اینکه فرهنگ بخش زیربنایی و مهم در پیشرفت کشور است، گفت: ما در اسناد شورای عالی انقلاب فرهنگی و در دستورات مقام معظم رهبری خصوصا در سند مهندسی فرهنگی کشور شاهد این موضوع بودیم اما متاسفانه اجرایی نمی شود.

چالش های امروز نتیجه عدم اجرای نقشه مهندسی فرهنگی است نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی افزود: آنچه که امروز به عنوان چالش ها و آسیب های حوزه فرهنگ در جامعه از آن ها یاد می شود به دلیل عدم تحقق برنامه ریزی های دقیق و درست شورای عالی انقلاب فرهنگی و تاکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با سند مهندسی کشور و دغدغه مؤمنین و دلسوزان نظام و انقلاب در حوزه فرهنگ است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه فرهنگ به قدری مهم است که حاضرم جانم را برای آن فدا کنم، بیان کرد: سوال اینجاست چرا در دولت های مختلف سهم فرهنگ در برنامه ریزی و  بودجه عمومی کشور سهم ناچیزی است؟ راستینه ادامه داد: گرچه در این 2 سال گذشته سهم فرهنگ از نیم درصد بودجه عمومی به 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین تغییرات لایحه عفاف و حجاب هفته آینده در مجلس ارائه می شود

آخرین تغییرات لایحه عفاف و حجاب هفته آینده در مجلس ارائه می شود