مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 16:402023-07-21سياسي

اهانت به قرآن کریم یک دسیسه صهیونیستی است


امام جمعه سرپل ذهاب با محکومیت هتک حرمت به مقدسات مسلمانان به ویژه قرآن، گفت: این هتک حرمت توسط سیلی خوردگان از قرآن و تربیت یافتگان مکتب قرآنی رخ می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محمدعلی ساداتی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان سرپل ذهاب خاطرنشان کرد: اهانت به ساحت نورانی قرآن کریم یک دسیسه صهیونیستی است تا افکار عمومی جهان را از شرایط در حال منفجر شدن سرزمین های اشغالی منحرف کند.

وی افزود: هدف قرآن و شریعت عبد بودن در مقابل خدا و سلام نکردن در مقابل طاغوت است و بدین جهت امروز غرب که به دنبال سقوط انسان و استثمار آن است با منطق قرآن مخالف و به ساحت آن و تربیت یافتگان آن توهین می کند.

خطیب نماز جمعه سرپل ذهاب با گرامیداشت فرارسیدن ماه محرم و قدردانی از مردم سرپل ذهاب برای حضور باشکوه در مجالس عزای سالار شهیدان، تصریح کرد: محرم یک نرم افزار تربیت انسان الهی است.

وی همچنین به منویات مقام معظم رهبری در خصوص هیأت انسان ساز تاکید کرد و گفت: هیئت و حسینیه جایی است که سرباز بر علیه اسراییل تربیت می کند.

حجت الاسلام ساداتی با اشاره به ظرفیت های بی شمار دفاع مقدس در استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: ظرفیت های دفاع مقدس در استان کرمانشاه آنگونه که باید به بهره برداری نرسیده است و باید برای رشد و شکوفایی این ظرفیت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهانت به قرآن کریم یک دسیسه صهیونیستی است

اهانت به قرآن کریم یک دسیسه صهیونیستی است