مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 09:002023-07-01حوادث

نقشه گنج 5 نفره در آرادان به جایی نرسید


مسؤول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آرادان گفت: با دستگیری پنج حفار غیرمجاز در آرادان، رؤیای آنها برای به دست آوردن اشیای تاریخی نافرجام ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، غلام عباس خاکسار، مسؤول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آرادان گفت: پنج حفار غیرمجاز که به منظور به دست آوردن اشیای تاریخی به حفاری در یکی از روستاهای شهرستان آرادان اقدام کرده بودند، دستگیر شدند.

وی افزود: در پی اعلام نیروی انتظامی مبنی بر حفاری غیرمجاز دریکی از روستاهای شهرستان آرادان، به سرعت نیروهای یگان حفاظت اداره میراث فرهنگی آرادان با همکاری مأموران کلانتری برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

خاکسار با قدردانی از همکاری صمیمانه نیروی انتظامی شهرستان یادآور شد: متهمان به همراه ادوات حفاری پس از دستگیری و تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

مسؤول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آرادان اضافه کرد: هم وطنان و دوستداران میراث فرهنگی می توانند گزارش های خود در خصوص تعرض یا تخریب آثار تاریخی استان را از طریق تماس با سامانه خبری به شماره تلفن 31705 اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه گنج 5 نفره در آرادان به جایی نرسید

نقشه گنج 5 نفره در آرادان به جایی نرسید