مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 13:052023-07-02فرهنگي

«شازده کوچولو» همراه «گربه نره و روباه مکار»


در چهارمین روز از برگزاری نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک شاهد اجرای 11 اثر نمایشی خواهیم بود و «گربه نره و روباه مکار» بعد از آخرین اجرای خود که امشب روی صحنه می رود، - در چهارمین روز از برگزاری نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک شاهد اجرای 11 اثر نمایشی خواهیم بود و گربه نره و روباه مکار بعد از آخرین اجرای خود که امشب روی صحنه می رود، سالن اصلی تئاتر شهر را ترک خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، در چهارمین روز از برگزاری نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک (یکشنبه یازدهم تیر)، شش نمایش در بخش صحنه ای و پنج اثر در بخش فضای باز اجرا خواهند شد.

نمایش های صحنه ای درباره رقص نوشته یاسین فرخی با کارگردانی پریناز خسروی از تهران با مدت زمان 40 دقیقه در ساعت های 17 و 19 در سالن قشقایی اجرا می شود.

میرزا محمد به نویسندگی عقیل جماعتی با کارگردانی قاسم تنگسیرنژاد از بوشهر با مدت زمان 60 دقیقه در ساعت های 18 و 20 در سالن سایه روی صحنه می رود.

همچنین مهرنگ به نویسندگی و کارگردانی راضیه حسین پور از سراوان به مدت 20 دقیقه در ساعت های 17 و 19 در کارگاه نمایش اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شازده کوچولو» همراه «گربه نره و روباه مکار»

«شازده کوچولو» همراه «گربه نره و روباه مکار»