مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 08:002023-06-28اقتصادي

هدف اصلی ما جلوگیری از خام فروشی است


مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: جلوگیری از خام فروشی و مبارزه با آن هدف اصلی ما بوده و باید برنامه ریزی های لازم برای تکمیل زنجیره ارزش زودبازده انجام بگیرد.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: جلوگیری از خام فروشی و مبارزه با آن هدف اصلی ما بوده و باید برنامه ریزی های لازم برای تکمیل زنجیره ارزش زودبازده انجام بگیرد.

قاسم محمدی، 7 تیر در جلسه هم اندیشی با کارکنان شرکت کشت و صنعت مغان گفت: علاوه بر اقداماتی که در خصوص راه اندازی خطوط جدید تولید در کارخانه لبنیات شرکت صورت پذیرفته است، کارهای خوبی نیز در زمینه احداث انبار، مرکز برق و کارهای عمرانی کارخانه انجام یافته است و راه اندازی خطوط دوغ پت و پنیرسازی نیز با توجه به ارزش افزوده آن از اهمیت بالایی برای این شرکت برخوردار است.

محمدی تاکید کرد: سرمایه گذاری های انجام شده در بذر و نهال افزون بر تامین نیاز کشور، رویکرد صادرات محور داشته و نیازمندی های کشورهای منطقه را تامین خواهد کرد.

شیر خشک تولیدی شرکت نیز با استانداردهای بالا به کشورهای دیگر صادر می گردد و تجاری سازی سایر محصولات این بنگاه اقتصادی نیز در دستور کار قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف اصلی ما جلوگیری از خام فروشی است

هدف اصلی ما جلوگیری از خام فروشی است