مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 14:452023-07-22بين الملل

تقاضاهای فزاینده جمهوری خواهان آمریکا برای استیضاح بایدن


در پی انتشار سندی از اف .

بی .

آی که از حالت محرمانه خارج شده و حاکی از دست داشتن جو بایدن و پسرش در رشوه خواری از طریق شرکت اوکراینی بوریسما است، - در پی انتشار سندی از اف .

بی .

آی که از حالت محرمانه خارج شده و حاکی از دست داشتن جو بایدن و پسرش در رشوه خواری از طریق شرکت اوکراینی "بوریسما" است، جمهوری خواهان با انتقاد شدید از رییس جمهوری آمریکا خواستار استیضاح او شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه فاکس نیوز، چاک گرسلی، سناتور جمهوریخواه ایالت آیووای آمریکا روز پنجشنبه سندی از اف .

بی .

آی تحت عنوان سند FD-1023 را منتشر کرد که شرح می داد چطور بایدن به همراه پسرش، هانتر، میکولا زلوچفسکی، مدیر عامل شرکت گازی اوکراینی بوریسما را تحت فشار گذاشته تا به آنها میلیون ها دلار رشوه از بابت کمکشان به برکناری یک دادستان اوکراینی مشغول تحقیقات درباره این شرکت، بدهد.

لوران بوبرت، نماینده جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به این سند در توییتر توصیه کرد: این سند را بخوانید و بفهمید عمق فساد چقدر است.

بایدن باید به خاطر این موضوع از ریاست جمهوری برکنار شود.

او را استیضاح کنید! جیم بنکس، نماینده جمهوریخواه دیگری هم در واکنش به این افشاگری در توییتر نوشت: این خانواده (بایدن) فاسدترین خانواده ای است که تا کنون در کاخ سفید زندگی کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقاضاهای فزاینده جمهوری خواهان آمریکا برای استیضاح بایدن

تقاضاهای فزاینده جمهوری خواهان آمریکا برای استیضاح بایدن