مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 11:352023-07-19سياسي

درک ماه محرم برای نسل جوان به منزله رسیدن به سعادت و خوشبختی است


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام رضا (ع) گفت: نسل جوان با درک ماه محرم و واقعه کربلا می توانند خود را به اوج سعادت برسانند.

- حجت الاسلام محمود رجبی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج،  با اشاره به این سخن امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه ماه محرم و صفر اسلام را زنده نگه داشته است ، گفت: هرچه داریم از امام حسین(ع) داریم، اخلاق اسلامی، شجاعت، غیرت و دفاع از وطن در طول جنگ تحمیلی و ایستادن در برابر ستمگران عالم و فداکاری را از مولایمان امام حسین(ع) یاد گرفتیم.

  وی ادامه داد: یاران اندک امام حسین(ع) نگذاشتند دین اسلام به فراموشی شده و پایمال شود و حقانیت را در روز عاشورا به مردم بازگو کردند.

این مقام مسؤول اضافه کرد: یکی از فداکاری های اسلام و به یاد ماندنی ماه محرم و عاشورا همان اطاعت از ولایت می باشد که حضرت ابولفضل(ع) و برادرانش امان نامه دشمن را قبول نکرده و از ولایت در روز عاشورا حمایت و دفاع کردند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام رضا (ع) گفت: ماه محرم بهترین فرصت برای جوانان و نوجوانان ما به شمار می رود تا خودشان را به سوی سعادت و معنویت واوج سعادت برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درک ماه محرم برای نسل جوان به منزله رسیدن به سعادت و خوشبختی است

درک ماه محرم برای نسل جوان به منزله رسیدن به سعادت و خوشبختی است