مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 14:502023-07-21سياسي

آمریکا و صهیونیست ها در هتک حرمت قرآن دست دارند


امام جمعه شاهرود، اهانت به قرآن کریم را خفت و عقب ماندگی دانست و گفت: آمریکا و صهیونیست ها در این عمل نکبت بار، دست دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباس امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مدرسه قلعه ضمن محکومیت اهانت به قرآن، ابراز کرد: این عل نکبت بار نشان دهنده خفت و عقب ماندگی دشمنان دین خدا است.

وی با بیان اینکه بی احترامی به پیامبر (ص) و قرآن سوزی در زمره اقداماتی است که دست آمریکایی ها و صهیونیست ها در آن مشخص است، افزود: این دست اقدامات در اعتقاد راسخ مسلمانان خللی وارد نخواهد کرد.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه این دست اقدامات موهن، در موج اسلام خواهی که در دنیا ایجاد و ترویج شده، اشکالی پدید نمی آورد، ابراز کرد: عامل این نوع اهانت ها همین عصبانیت از موج اسلام خواهی است.

امینی با بیان اینکه مسلمانان به تمام مکاتب الهی و ادیان خدایی احترام می گذارند، بیان کرد: همه کشورهای اسلامی باید نسبت به این اقدامات موهن واکنش های مناسب نشان دهند.

وی در ادامه صحبت های خود ضمن بیان اینکه ارتباط ایران با روسیه و چین دلیل نمی شود تا ما از منافع و خط قرمزهای خود کوتاه بیاییم، گفت: تمامیت ارضی رکن مهم در کشورمان محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا و صهیونیست ها در هتک حرمت قرآن دست دارند

آمریکا و صهیونیست ها در هتک حرمت قرآن دست دارند