مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 11:202023-06-25سياسي

سوء استفاده دشمنان از خلاءهای معیشتی مردم بدون بیان دستاوردهای انقلاب


جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: دشمن به دنبال سوء استفاده از خلاءهای معیشتی مردم بدون بیان دستاوردهای انقلاب است.

- جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان عنوان کرد سوء استفاده دشمنان از خلاءهای معیشتی مردم بدون بیان دستاوردهای انقلاب ایسنا/زنجان جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: دشمن به دنبال سوء استفاده از خلاءهای معیشتی مردم بدون بیان دستاوردهای انقلاب است.

سردار ابوالفضل طهماسبی پیش از ظهر امروز (4 تیرماه) در مراسم یادواره شهدا و گرامی داشت شهید چمران که در دانشگاه آزاد اسلامی ابهر برگزار شد، جهاد تبیین را بزرگترین و مهمترین جهاد کنونی دانست و اظهار کرد: هدف دشمن ایجاد یاس و ناامیدی در مردم بالاخص در جوانان است؛ لذا اساتید به خصوص اساتید بسیجی در دانشگاه ها وظیفه سنگینی بر عهده دارند تا این هدف دشمن را با تبیین دستاوردهای انقلاب و نظام شکست دهند.

وی تضاد انقلاب اسلامی با آمریکا را تضاد الهی و شیطانی دانست و افزود: تضاد ما با آمریکا تضاد اندیشه ها و آرمان هاست و جنگ بین حق و باطل است و جنگ حق و باطل همیشه وجود دارد و تمام شدنی نیست.

طهماسبی با تاکید بر این موضوع که دانشگاه انقلابی می تواند دانشجوی انقلابی تربیت کند، ادامه داد امروز اساتید وظیفه سنگین برعهده دارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوء استفاده دشمنان از خلاءهای معیشتی مردم بدون بیان دستاوردهای انقلاب

سوء استفاده دشمنان از خلاءهای معیشتی مردم بدون بیان دستاوردهای انقلاب