مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 10:402023-07-09سياسي

حل مشکل پل های مکانیزه شهر همدان تا نیمه شهریور ماه


فرماندار همدان از حل مشکل پل های مکانیزه شهر همدان تا نیمه شهریورماه خبر داد و گفت: در 9 پل عابر پیاده آسانسور جایگزین پله برقی می شود.

- ایسنا/همدان فرماندار همدان از حل مشکل پل های مکانیزه شهر همدان تا نیمه شهریورماه خبر داد و گفت: در 9 پل عابر پیاده آسانسور جایگزین پله برقی می شود.

مسلم مخفی در شورای ترافیک شهرستان همدان، اظهار کرد: 23 پل عابر پیاده در شهر همدان داریم که 16 پل مکانیزه و غیرفعال است و با توجه به اعتبار پیش بینی شده و عقد قرارداد، مشکل پل های مکانیزه تا نیمه شهریور مرتفع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان، مخفی تصریح کرد: با توجه به مشکلاتی که با نصب پله برقی در پل های مکانیزه مواجه بودیم، در 9 پل عابر پیاده، آسانسور جایگزین پله برقی می شود.

وی در رابطه با وضعیت ترافیک در میدان مدرس، مطرح کرد: با هدف رفع مشکل ترافیک بلوار شهید رجایی و میدان مدرس احداث تقاطع غیرهمسطح مدرس در حال بررسی توسط مشاور است.

وی با بیان اینکه طرح جامع ترافیک شهر به عنوان سند بالادستی پیش روی ماست و حمل و نقل عمومی بی آرتی با احداث سه کریدور اصلی در این طرح پیش بینی شده است، توضیح داد: 86 میلیارد اعتبار در بودجه سال جاری شهرداری برای خرید اتوبوس تندرو و 86 میلیارد برای زیرساخت بی آرتی پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل پل های مکانیزه شهر همدان تا نیمه شهریور ماه

حل مشکل پل های مکانیزه شهر همدان تا نیمه شهریور ماه