مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 12:252023-07-10سياسي

نبود کارگر شهرداری زن در ایران؛ مساله ای جالب توجه برای دیگر کشورها


معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری، با اشاره به وجود اشتراکات بسیار ایران و ازبکستان در بحث زن و خانواده، گفت: یکی از نمایندگان مجلس که در جریان نشست زنان تاثیرگذار به ایران آمده بود اظهار می کرد که از مسائلی که در ایران برایم جالب توجه بود این بود .

- نبود کارگر شهرداری زن در ایران؛ مساله ای جالب توجه برای دیگر کشورها معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری، با اشاره به وجود اشتراکات بسیار ایران و ازبکستان در بحث زن و خانواده، گفت: یکی از نمایندگان مجلس که در جریان نشست زنان تاثیرگذار به ایران آمده بود اظهار می کرد که از مسائلی که در ایران برایم جالب توجه بود این بود که در خیابان های تهران در میان کارگران شهرداری هیچ خانمی را نمی دیدم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انسیه خزعلی در صفحه توییتر خود نوشت: با وجود اشتراکات بسیار، افتراقاتی نیز در بحث زن و خانواده میان ایران و ازبکستان قابل توجه بود، خصوصاً در مسئله اشتغال زنان که برخی متأثر از تسلط سالیان متمادی حکومت شوروی بر این کشور است.

وی افزود: مثلاً یکی از نمایندگان مجلس که در جریان نشست زنان تاثیرگذار به ایران آمده بود اظهار می کرد که از مسائلی که در ایران برایم جالب توجه بود این بود که در خیابان های تهران در میان کارگران شهرداری هیچ خانمی را نمی دیدم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود کارگر شهرداری زن در ایران؛ مساله ای جالب توجه برای دیگر کشورها

نبود کارگر شهرداری زن در ایران؛ مساله ای جالب توجه برای دیگر کشورها