مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 09:202023-07-07حوادث

کرمان / حمله راهزنان به یک اتوبوس مسافربری (تصاویر)


ساعت یک و نیم شب 12 تیر ماه در محدوده پل هشتصد متری حوزه استحفاظی شهرستان ریگان از توابع استان کرمان در حال رانندگی بودم که عده ای از افراد با پرتاب سنگ و شکستن شیشه های اتوبوس مسافربری قصد توقف اتوبوس را در این مسیر داشتند.

- یک راننده اتوبوس مسافربری با انتشار تصاویری از شکسته شدن شیشه های اتوبوسش توسط راهزنان گفت: راهزنان برای چندمین بار در شهرستان ریگان در استان کرمان قصد تعرض به اموال مسافران را داشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، ایران پهناور جاده های متعدد، طولانی و بزرگی دارد که برخی از آن ها از نواحی بیابانی و کم جمعیت می گذرد.

امنیت این جاده ها در سال های گذشته به دلیل حضور اراذل و اوباش و خفت گیران توسط فراجا همیشه تأمین می شده است، اما حالا با کاهش این جرایم، حضور نیرو های امنیتی نیز در برخی از جاده ها گویا نسبت به گذشته کمرنگ شده است به نحوی که برخی احساس ناامنی در برخی مسیر ها می کنند.

 در ماه های اخیر برخی از رانندگان اتوبوس های مسافرتی خبر می دادند که در جاده های پهناور استان کرمان درست در نقاطی که کمتر ترددی در آن ها انجام می شود، افرادی قصد سرقت از خودروی آن ها را داشته اند یا اقدام به سرقت اموال مسافران پس از توقف اتوبوس کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمان / حمله راهزنان به یک اتوبوس مسافربری (تصاویر)

کرمان / حمله راهزنان به یک اتوبوس مسافربری (تصاویر)