مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 21:552023-07-15اجتماعي

زائران اربعین دریافت گذرنامه را به روزهای پایانی موکول نکنند


معاون فرهنگی و اجتماعی فرمانده انتظامی خوزستان گفت: زائران عتبات عالیات نباید دریافت یا تمدید گذرنامه خود را به روزهای پایانی قبل از سفر موکول کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ حکیم عبداللهی عصر امروز شنبه در گفت وگویی رسانه ای اظهار کرد: داشتن گذرنامه برای خروج از کشور الزامی است و از زائران عتبات عالیات که تاکنون اقدام به دریافت یا تمدید گذرنامه خود نکرده اند، درخواست می شود این موضوع را به روزهای پایانی قبل از سفر موکول نکنند.

وی افزود: با توجه به اینکه در زمان سفر گذرنامه باید بالای 6 ماه اعتبار داشته باشد، افراد متقاضی حتماً به زمان سفر خود توجه داشته باشند و چنانچه می دانند در طول سفر از این اعتبار کم خواهد شد حتماً از هم اکنون اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند.

معاون فرهنگی اجتماعی فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: افرادی که گذرنامه آن ها اعتبار دارد از وجود و عدم فقدان گذرنامه و سلامت فیزیکی آن اطمینان حاصل کرده چرا که گذرنامه هایی که مخدوش باشند، قابلیت بهره برداری نداشته و باید نسبت به تعویض آن ها اقدام کرد.

سرهنگ عبداللهی تصریح کرد: با توجه به تجربیات سال های گذشته که شاهد این مسئله بوده ایم بعضی از متقاضیان مسائل و ملاحظات ذکر شده را رعایت نکرده و همین موضوع باعث ایجاد سردرگمی افراد و تراکم زیادی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائران اربعین دریافت گذرنامه را به روزهای پایانی موکول نکنند

زائران اربعین دریافت گذرنامه را به روزهای پایانی موکول نکنند