موضوعات داغ: - همسان سازي حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - نقل و انتقالات - بازنشستگان كشوري - باشگاه استقلال - نقل و انتقالات استقلال - انتخابات رياست جمهوري - آتيلا حجازي - انتقالات استقلال - داروهاي لاغري - شوراي اداري استان كرمانشاه - رشت آباد - يادواره شهيد آبروي محله - شركت نفت ايرانول - دستگيري باند سارقان - بردستان - حل مشكل استراماچوني - بهبودي - امير پوردستان - صادرات خراسان رضوي - تيم فوتبال استقلال ملاثاني - رييس سابق شوراي امنيت داخلي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 15:502023-07-22فرهنگي

روایتی از زندگی شهید هادی در پویانمایی «سلام بر ابراهیم»


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه پنج؛ مجموعه «سلام بر ابراهیم» با محوریت حضور شهید هادی در جبهه غرب و اتفاقاتی که در جبهه جنوب برای وی رخ داده و به ویژه رخداد های کانال کمیل تولید شده است.

- روایتی از زندگی شهید هادی در پویانمایی سلام بر ابراهیم مجموعه انیمیشن سلام بر ابراهیم روایتی از زندگی شهید ابراهیم هادی به تهیه کنندگی اسدالله دیانتی و کارگردانی اسماعیل یوسفی از امروز 31 تیر در جدول پخش برنامه های شبکه پنج سیما قرار می گیرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه پنج؛ مجموعه سلام بر ابراهیم با محوریت حضور شهید هادی در جبهه غرب و اتفاقاتی که در جبهه جنوب برای وی رخ داده و به ویژه رخداد های کانال کمیل تولید شده است.

دوران کودکی تا جوانی، فعالیت های فرهنگی و مذهبی شهید، حضور شهید هادی در جبهه غرب و جنوب، حضور در دو عملیات فتح المبین و والفجر مقدماتی به ویژه وقایع مربوط به کانال کمیل که منجر به شهادت ایشان می شود سرفصل های این مجموعه است.

مجموعه پویانمایی سلام بر ابراهیم کاری از گروه نوجوان مرکز پویانمایی صبا در قالب 13 قسمت 20 دقیقه ای از شنبه تا چهارشنبه ساعت 14 از شبکه پنج سیما پخش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از زندگی شهید هادی در پویانمایی «سلام بر ابراهیم»

روایتی از زندگی شهید هادی در پویانمایی «سلام بر ابراهیم»