مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 22:022023-07-11سياسي

512 هکتار از اراضی بوشهر سنددار شد


مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر گفت: از ابتدای اجرای نهضت ملی مسکن تاکنون 512 هکتار از اراضی این استان سنددار شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، محمدرضا بزرگمهر مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: نداشتن سند از جمله مشکلات پروژه های مسکن در دوره های گذشته بود، با توجه به دستور مدیریت ارشد استان از ابتدای اجرای نهضت ملی مسکن تاکنون 512 هکتار از اراضی این استان سنددار شده اند.

وی افزود: در همین ارتباط تلاش شده هیچ پروژه نهضت ملی مسکن تا قبل از صدور سند در استان اجرایی نشود؛ صدور سند مالکیت برای اراضی ملی به نام دولت جمهوری اسلامی ایران با نمایندگی از سازمان ملی زمین و مسکن مانع از سوء استفاده جاعلان شده و مسیر مقابله با جعل و زمین خواری را فراهم می کند.

بزرگمهر با اشاره به صدور 366 سند مالکیت به مساحت 312 هکتار در سال گذشته گفت: در چهار ماه نخست امسال 26 سند مالکیت به مساحت حدود 200 هکتار به نام سازمان ملی زمین و مسکن صادر شده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر گفت: بر اساس انعقاد تفاهمنامه همکاری مشترک بین وزارت راه و شهرسازی و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مقرر شد، اسناد مالکیت اراضی مازاد دستگاه های اجرایی به نام سازمان ملی زمین و مسکن صادر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

512 هکتار از اراضی بوشهر سنددار شد

512 هکتار از اراضی بوشهر سنددار شد