مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 17:052023-06-22اقتصادي

8000 شرکت تعاونی در مازندران فعال است


مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از تشکیل شورای هماهنگی تعاون با هدف اجرای هر چه بهتر سند توسعه بخش تعاون دراستان خبر داد و گفت: - هشت هزار شرکت تعاونی در استان فعال است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی باقری عصر پنجشنبه در جلسه تشکیل شورای هماهنگی بخش تعاون استان مازندران با اشاره به گام بزرگ دولت سیزدهم برای تحقق افزایش سهم بخش تعاون در اقتصاد کشور با تصویب و ابلاغ سند توسعه بخش تعاون طی سخنانی اظهار کرد: به منظور افزایش شتاب سهم بخش تعاون در اقتصاد کشور، دولت سیزدهم به پیشنهاد وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با تنظیم سند توسعه بخش تعاون و ارائه ی مجموعه راهکارها مسیر نیل به هدف مذکور را تسهیل کرد.

وی افزود: شورای هماهنگی تعاون برای پیگیری اجرای سند توسعه تعاون مرکب از استاندار، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی، صمت، اقتصادی و دارایی، آموزش و پرورش، راه و شهرسازی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، نمایندگان بانک ها و تعاونگران تشکیل خواهد شد.

باقری خاطرنشان کرد: ظرفیت های گسترده بخش تعاون در استان مازندران، امکان تأثیرگذاری فعالیت های مربوط به این حوزه و تأکید قانون اساسی بر سهم تعاون از حوزه اقتصاد، نشانگر توان بالای این بخش در راستای حضور اثرگذار در تولید، کسب و کار و اقدامات مولد محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8000 شرکت تعاونی در مازندران فعال است

8000 شرکت تعاونی در مازندران فعال است