مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 12:552023-06-24حوادث

بازداشت مرد شیطان صفت در تهران


رییس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت مرد شیطان صفتی خبر داد که با تهدید قمه در محله های خلوت اقدام به سرقت مقرون به آزار زنان می کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از بازداشت مرد شیطان صفتی که در محله های خلوت اقدام به سرقت مقرون به آزار زنان می کرد خبر داد.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی در خصوص این پرونده گفت: اسفند ماه سال 1400 زن جوانی با مراجعه به سرکلانتری سوم پلیس پیشگیری تهران از سرقت مقرون به آزار و اذیت راننده یک دستگاه خودروی سواری گزارش داد که  با توجه به حساسیت موضوع پرونده به دستور مقام قضایی برای رسیدگی به کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران ارجاع داده شد.

وی افزود: کارآگاهان در ابتدا زن جوان را هدف تحقیقات خود قرار دادند که این زن در بازجویی های پلیسی و در حالیکه نظریه پزشکی قانونی همراه داشت به افسر پرونده اعلام کرد در اتوبان همت در مسیر ورودی پارک فدک مرد جوانی جلوی خودرویش را گرفته و پس از تهدید با قمه اقدام به آزار و اذیت و سرقت اموال وی از داخل خودرویش کرده و پا به فرار گذاشته است.

این مقام پلیسی ادامه داد: ردیابی های پلیسی ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان در جریان چند پرونده دیگر قرار گرفته و مشخص شد مرد شیطان صفت با تهدید قمه در خیابان های خلوت و فضاهای سبز کنار اتوبان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت مرد شیطان صفت در تهران

بازداشت مرد شیطان صفت در تهران