مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 19:052023-07-13ورزشي

واکنش تند ورزشی نویسان به لقب اسطوره قرن به یک پیشکسوت


مراسمی تحت عنوان گرامیداشت منوچهر زندی در یکی از سالن های خانه هنرمندان ایران برگزار شد که باعث انتقاد شدید روزنامه نگاران سرشناس ورزشی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ نکته ای که بیشتر از همه خشم و ناراحتی ورزشی نویسان را برانگیخته است، اعطای لقب اسطوره ورزشی نویسی قرن به منوچهر زندی در این مراسم بوده است.

گویا برگزارکننده و متولی این مراسم نیز انجمن ورزشی نویسان بوده که به هیچ عنوان مدیران اصلی و همیشگی آن به خصوص عبدالحمید احمدی نزد اعضای این انجمن دارای مقبولیت و محبوبیت نیستند.

منوچهر زندی نویسنده سالهای دور کیهان ورزشی است که به دلیل ایفای نقش در شکل گیری انجمن ورزشی نویسان در دهه شصت، در این انجمن مدت طولانی جایگاه دبیرکلی را اشغال کرده بود و با استفاده از این جایگاه، سفرهای متعدد خارجی و مزایای بی شماری کسب کرد.

همین رویه او باعث واکنش بسیاری از نویسندگان برجسته ورزش در ایران نسبت به اعطای لقب عجیب به وی شده است.

البته زندی بارها مدعی خرج کردن از جیب خود برای نجات انجمن شده است اما فهرست سفرهای سریالی و استفاده او از این جایگاه جیز دیگری را ثابت می کند.

بسیاری از ورزشی نویسان شناخته شده کشور طی 24ساعت گذشته با انتشار پست هایی در صفحات شخصی خود، از این انتخاب و القاب اعلام برائت کردند و لقب اسطوره را لایق زندی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش تند ورزشی نویسان به لقب اسطوره قرن به یک پیشکسوت

واکنش تند ورزشی نویسان به لقب اسطوره قرن به یک پیشکسوت